Община Силистра

Начало | Общинска собственост | Профил на купувача

Резерватът "Сребърна" води в класацията за символи на Силистра


image 357

Резерватът „Сребърна” води във временното класиране за символ на Силистра, част от Кампанията „Избери символа на твоя град”. Това е символът, който до този момент са предпочели повечето жителите на Силистра, дали гласа си на http://simvoli.HitarPetar.bg и на страницата на кампанията във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437. Местността е обявена за резерват през 1948 г. и се намира на главното миграционно трасе на прелетните птици между Европа и Африка, наречено "Via Pontica". Засега втората позиция в класацията е запазена за Крепостта „Меджиди Табия” която представлява система от военни укрепления , а Римска крепост „Дуросторум” заема третото място. Гласуването за символ на гр. Силистра стартира на 15-ти юли и ще приключи на 15-ти август.

Общо включилите се в интернет гласуването на кампанията „Избери символа на твоя град” до този момент са 9477 потребители. В останалите 27 града временното класиране показва: в Благоевград води Възрожденски квартал „Вароша”, Бургас – Мостът; Варна – Морската градина; Велико Търново – Крепотта „Царевец”; Видин – Крепостта „Баба Вида”; Враца - „Вратцата”; Габрово – „Етъра”; Добрич – Паметника на Хан Аспарух; Кърджали „Перперикон”; Кюстендил – „Черешата”; Ловеч „Покрития мост”; Монтана – Язовир „Огоста”; Пазарджик – „Старата поща”; Перник „Крепостта Кракра”, Пловдив - „Тепетата”; Разград – Арх. Резерват „Арбитус”; Русе – Паметника на свободата; Силистра – Резерват „Сребърна”; Сливен – „Сините камъни”; Смолян – Родопите; Стара Загора – „Центърът на вселената”; Търговище – Парк „Борово око”; Хасково – Монументът „Света Богородица с младенеца”; Ямбол - „Безистенът”.
 
„Ние призоваваме гражданите на всички 27 областни града в България да бъдат активни и да се включат в избора на символ на техните градове. Идеята на кампанията е жителите на градовете сами да изберат символите – победители, а те от своя страна да обединяват гражданите или да препращат с чувство за хумор към най-припознатия сред хората символ. Това обяснява и първенството на между ФК Левски и ФК ЦСКА в столицата,” каза Спас Сливков, организатор на кампанията.

Името на сайта за гласуване в кампанията „Хитър Петър” отразява предприемчивия дух и чувството за хумор на българина, но това е името и на новия сайт за безплатни онлайн обяви HitarPetar.bg, в който могат да се намерят изгодни оферти от цялата страна. Сайтът дава възможност за развитие на собствен бизнес и безплатно популяризирането на предлаганите стоки и услуги пред широка аудитория. В сайта има категория за бизнеса с обяви за машини, индустриално и търговско оборудване и офис мебели. Потребителите на сайта могат да търсят и предлагат работа, недвижими имоти, домашни любимци и разнообразие от стоки, като по този начин увеличат личните си доходи или открият изгодни оферти. Продължителността на публикуването на обяви в сайта е 3 месеца, което гарантира актуалността им.

Идеята на Националната кампания „Избери символа на твоя град” е да избере символи на 27-те областни града в България и да стимулира чувството на гордост и принадлежност на живеещите в тях българи. На адрес http://simvoli.HitarPetar.bg всеки жител на областните центрове може да гласува за най-достойния или забавен символ на града си. В края на кампанията символите-победили, ще бъдат нарисувани от известния карикатурист Ивайло Нинов и ще бъдат поставени в подсекциите за всеки отделен град на новия сайт Hitarpetar.bg. Повече информация за кампанията може да намерите и на страницата във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437

Публикувано на: 05 август 2010 г. / Печат