
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ", ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
Във връзка с изпълнението на проект на Община Силистра по Договор № BG05M9OP001-2.040-0062 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра", Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2" на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 година и Заповед № ЗК - 1606 от 11. 10. 2019 г. на Кмета на Община Силистра, като представя следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ", ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- Психолог - 0,5 щ. бр. /непълно работно време 4 часа/
- Медицинска сестра домашни грижи - 0,5 щ. бр. /непълно работно време 4 часа/
- Рехабилитатор - 1,5 щ. бр.
- Шофьор, лек автомобил до 9 места - 1 щ. бр.
- Домашен санитар - 10,5 щ. бр.
Настоящата обява се публикува в изпълнение на процедура за подбор на персонала, утвърдена от Кмета на Община Силистра. Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности и е за определен срок от 12 месеца.
Дейностите по проекта са свързани с предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
Целеви групи за потребители:
- Възрастни хора над 65 години с ограничения или в невъзможност от самообслужване;
- Лица с увреждания с издадено експертно решение на ТЕЛК;
- Лица с хронични заболявания, нуждаещи се от продължително наблюдение и здравни грижи;
- Лица след оперативна интервенция и след хоспитализация, нуждаещи се от краткосрочно наблюдение и здравни грижи.
І. Изисквания за длъжността Психолог - работно време 4 часа
1. Минимални изисквания:
- Образование - висше; образователно - квалификационна степен "бакалавър";
- Професионално направление "Психология";
- Професионален опит - не се изисква.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Наличието на професионален опит се счита за предимство;
- Да имат аналитична и комуникативна компетентност, умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Характер на работата:
Оказва психологическа подкрепа и психосоциални услуги на потребителите на социалната услуга.
II. Изисквания за длъжността Медицинска сестра домашни грижи - работно време 4 часа
1. Минимални изисквания:
- Образование - професионален бакалавър /полувисше, специалист/ или висше, бакалавърска степен;
- Специалност - "Медицинска сестра", "Медицински фелдшер" и други в направление "Здравни грижи"; "Медицина";
- Професионален опит - не се изисква.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Наличието на професионален опит се счита за предимство;
- Да имат организационна и комуникативна компетентност, умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Характер на работата:
Извършва оценка на индивидуалните потребности от здравни грижи. Предоставя и събира здравна информация, осъществява медицински и здравни грижи и дейности. Извършва здравни услуги и манипулации и следи за общото здравословно състояние на потребителите.
IIІ. Изисквания за длъжността Рехабилитатор
1. Минимални изисквания:
- Образование - професионален бакалавър;
- Специалност - Физиотерапия и рехабилитация, Рехабилитатор, Кинезитерапия, Медицинска рехабилитация и ерготерапия и други в това направление;
- Професионален опит - не се изисква.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Наличието на професионален опит се счита за предимство;
- Да имат организационна и комуникативна компетентност, умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Характер на работата:
Оказва специализирани социални услуги - социални, здравни и рехабилитациони. Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашна среда; Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки; Води необходимата документация и отчетност; Участва в мобилната работа на екипа;
IV. Изисквания за длъжността Домашен санитар
1. Минимални изисквания:
- Образование - основно;
- Професионален опит - не се изисква.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Наличието на професионален опит се счита за предимство;
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Характер на работата:
Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график. Осъществява социално-битови дейности, които се изразяват в помощ за поддържане на лична хигиена, помощ при хранене, помощ при вземане на лекарства, предписани от лекар, помощ при извършването на рехабилитационни или други специализирани услуги в дома на потребителя, битова хигиена, придружаване и др.
V. Изисквания за длъжносттаШофьор, лек автомобил до 9 места
1. Минимални изисквания:
- Образование - средно;
- Професионален опит - минимум 1 година.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с хора с увреждания и над 65 години в невъзможност за самообслужване;
- Да познава принципите на действие и техническите изисквания за правилната експлоатация на поверения му автомобил.
Характер на работата:
Осигурява безопасен транспорт на екипа от специалисти за работа на терен. При необходимост осигурява транспорт на потребителите до лечебно или здравно заведение.
Начин на провеждане на подбора
- Разглеждане и проверка на подадените документи;
- Интервю с допуснатите кандидати.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор
- Заявление за участие - по образец;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография;
- Документи, удостоверяващи трудовия стаж/ или опит в съответната сфера - трудова книжка, служебна, осигурителна книжка (копие);
- Документи за придобита образователна степен и съотносима за длъжността квалификация (копие);
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Копие от удостоверение за преминати обучения.
Място и срок за подаване на документите
Формуляри на заявленията за кандидатстване могат да се получават в Общинска администрация - Силистра, етаж 2, стая 204, Човешки ресурси или да се изтеглят от сайта на Община Силистра - www.silistra.bg.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на общината в срок до 18.11.2019 г., включително.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното таблото до входа на Община Силистра - ул. Симеон Велики № 33.
Договор BG05M9OP001-2.040-0062 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“
Публикувано на: 07 ноември 2019 г. / Печат