
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР ЗА ДЛЪЖНОСТТА "СЧЕТОВОДИТЕЛ" КЪМ "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ"
ОБЩИНА СИЛИСТРА
ОБЯВЯВА
Във връзка с изпълнението на проект на Община Силистра по Договор № BG05M9OP001-2.040-0062 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра", Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2" на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 година и Заповед № ЗК - 1606 от 11. 10. 2019 г. на Кмета на Община Силистра, като представя следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР ЗА ДЛЪЖНОСТТА "СЧЕТОВОДИТЕЛ" КЪМ "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ"
І. Изисквания за длъжността Счетоводител - 0,5 щат /работно време 4 часа/
1. Минимални изисквания:
- Образование - средно икономическо образование;
- Професионален опит - 8 години в сферата на счетоводството.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърна грамотност.
- Участие в разработването и реализацията на програми и проекти;
3. Компетентности, по които ще се оценяват кандидатите:
- Работа в екип - да изпълнява индивидуалните си цели по начин, който подпомага изпълнението на общите цели;
- Аналитична компетентност - способност да анализира информацията, да я синтезира и да представя резултатите;
- Комуникативна компетентност
- Ориентация към резултати - да умее да планира и изпълнява текущата си работа по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;
- Професионална компетентност.
Характер на работата:
Да начислява и осчетоводява заплатите, удръжките и осигуровките на служителите в Патронажната грижа. Изготвя фишове, рекапитулации и платежни нареждания.
Начин на провеждане на подбора
- Разглеждане и проверка на подадените документи;
- Интервю с допуснатите кандидати.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор
- Заявление за участие - по образец
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография;
- Документи, удостоверяващи трудовия стаж/ или опит в съответната сфера - трудова книжка, служебна, осигурителна книжка (копие);
- Документи за придобита образователна степен и съотносима за длъжността квалификация (копие);
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Копие от удостоверение за преминати обучения.
Място и срок за подаване на документите:
Формуляри на заявленията за кандидатстване могат да се получават в Общинска администрация - Силистра, етаж 2, стая 204, Човешки ресурси или да се изтеглят от сайта на Община Силистра - www.silistra.bg.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на общината в срок до 13.12.2019 г., включително.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното таблото до входа на Община Силистра - ул. Симеон Велики № 33.
Договор BG05M9OP001-2.040-0062 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра“, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“
Публикувано на: 10 декември 2019 г. / Печат