gerb

ОБЩИНА СИЛИСТРА

ул. "Симеон Велики" №33
7500 Силистра
Тел.: (086) 816 333, Факс: (086) 823 333
E-mail: mayor@silistra.bg

Резерватът "Сребърна" води в класацията за символи на Силистра


picture

Публикувано на 05 август 2010 г.


Резерватът „Сребърна” води във временното класиране за символ на Силистра, част от Кампанията „Избери символа на твоя град”. Това е символът, който до този момент са предпочели повечето жителите на Силистра, дали гласа си на http://simvoli.HitarPetar.bg и на страницата на кампанията във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437. Местността е обявена за резерват през 1948 г. и се намира на главното миграционно трасе на прелетните птици между Европа и Африка, наречено "Via Pontica". Засега втората позиция в класацията е запазена за Крепостта „Меджиди Табия” която представлява система от военни укрепления , а Римска крепост „Дуросторум” заема третото място. Гласуването за символ на гр. Силистра стартира на 15-ти юли и ще приключи на 15-ти август.

Общо включилите се в интернет гласуването на кампанията „Избери символа на твоя град” до този момент са 9477 потребители. В останалите 27 града временното класиране показва: в Благоевград води Възрожденски квартал „Вароша”, Бургас – Мостът; Варна – Морската градина; Велико Търново – Крепотта „Царевец”; Видин – Крепостта „Баба Вида”; Враца - „Вратцата”; Габрово – „Етъра”; Добрич – Паметника на Хан Аспарух; Кърджали „Перперикон”; Кюстендил – „Черешата”; Ловеч „Покрития мост”; Монтана – Язовир „Огоста”; Пазарджик – „Старата поща”; Перник „Крепостта Кракра”, Пловдив - „Тепетата”; Разград – Арх. Резерват „Арбитус”; Русе – Паметника на свободата; Силистра – Резерват „Сребърна”; Сливен – „Сините камъни”; Смолян – Родопите; Стара Загора – „Центърът на вселената”; Търговище – Парк „Борово око”; Хасково – Монументът „Света Богородица с младенеца”; Ямбол - „Безистенът”.
 
„Ние призоваваме гражданите на всички 27 областни града в България да бъдат активни и да се включат в избора на символ на техните градове. Идеята на кампанията е жителите на градовете сами да изберат символите – победители, а те от своя страна да обединяват гражданите или да препращат с чувство за хумор към най-припознатия сред хората символ. Това обяснява и първенството на между ФК Левски и ФК ЦСКА в столицата,” каза Спас Сливков, организатор на кампанията.

Името на сайта за гласуване в кампанията „Хитър Петър” отразява предприемчивия дух и чувството за хумор на българина, но това е името и на новия сайт за безплатни онлайн обяви HitarPetar.bg, в който могат да се намерят изгодни оферти от цялата страна. Сайтът дава възможност за развитие на собствен бизнес и безплатно популяризирането на предлаганите стоки и услуги пред широка аудитория. В сайта има категория за бизнеса с обяви за машини, индустриално и търговско оборудване и офис мебели. Потребителите на сайта могат да търсят и предлагат работа, недвижими имоти, домашни любимци и разнообразие от стоки, като по този начин увеличат личните си доходи или открият изгодни оферти. Продължителността на публикуването на обяви в сайта е 3 месеца, което гарантира актуалността им.

Идеята на Националната кампания „Избери символа на твоя град” е да избере символи на 27-те областни града в България и да стимулира чувството на гордост и принадлежност на живеещите в тях българи. На адрес http://simvoli.HitarPetar.bg всеки жител на областните центрове може да гласува за най-достойния или забавен символ на града си. В края на кампанията символите-победили, ще бъдат нарисувани от известния карикатурист Ивайло Нинов и ще бъдат поставени в подсекциите за всеки отделен град на новия сайт Hitarpetar.bg. Повече информация за кампанията може да намерите и на страницата във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437


Адрес за печат: http://www.silistra.bg/print.php?id=357
Пълна версия на сайта: http://www.silistra.bg/index.php?op=news&id=357