![]() |
ОБЩИНА СИЛИСТРА |
|
ул. "Симеон Велики" №33 7500 Силистра |
Тел.: (086) 816 333, Факс: (086) 823 333 E-mail: mayor@silistra.bg |
Публикувано на 12 септември 2016 г.
ОБЩИНА СИЛИСТРА
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ДВАМА СОЦИАЛНИ РАБОТНИЦИ ЗА СФОРМИРАНЕ НА ЕКИП ПО ПРИЕМНА ГРИЖА НА ОБЛАСТНО НИВО И ЕДИН НАЧАЛНИК ЕКИП
На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда, във връзка с Договор № BG05M9OP001-2.003-0001-C01 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.003 „Приеми ме 2015“ – ОП РЧР 2014-2020 година и Анекс № BG03-ПС01-0021 от 01.09.2016 г. към Споразумение за партньорство № BG03-ПС01-33 от 11.12.2015 г.и Заповед № ЗК-1448 от 12.09.2016 г. на Кмета на община Силистра, Oбщина Силистра, в качеството си на Партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проекта обявява конкурсна процедура за избор на двама социални работници за сформиране на Областен екип по приемна грижа и един началник екип за предоставяне на социалната услуга „Приемна грижа” в област Силистра, с които ще бъдат сключени срочни трудови договори в рамките на проекта.
І. Минимални изисквания за заемане на длъжностите:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността “Социален работник” – 2 /две/ работни позиции:
1.1. Умения и компетентности за заемане на длъжността “Социален работник”:
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността “Началник екип” – 1 /една/ работна позиция:
2.1. Умения и компетентности за заемане на длъжността “Началник екип”:
ІІ. Характер на работа
1. Основни функции на длъжността “Социален работник”:
1.1. Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето, свързана със социалната услуга „Приемна грижа” на територията на общините Силистра, Главиница, Дулово и Кайнарджа, а именно:
1.2. Съвместно с водещия социален работник от ОЗД и приемното семейство разработва план за грижа на настаненото дете.
1.3. Осигурява подкрепа на приемното семейство.
1.4. Ежемесечно проследява развитието на дете, настанено в приемно семейство и удовлетворяването на неговите специални/специфични потребности, в зависимост от възрастта и степента му на развитие, което отразява в информационната карта за проследяване развитието на дете, настанено в приемно семейство.
1.5. Извършва индивидуални, семейни и групови консултации на приемните семейства, в зависимост от техните потребности.
1.6. Работи в тясно сътрудничество с отделите „Закрила на детето” към Дирекциите „Социално подпомагане”.
1.7. Поддържа връзка с други организации и институции, с цел разрешаване на проблемите и осигуряване потребностите на приемните семейства и децата настанени в приемни семейства.
1.8. Изпълнява в срок всички заложени дейности, съобразно план-графика на дейностите на проекта
1.9. Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно действащото законодателство.
1.10. Участва в организираните обучения и супервизии за областния екип за приемна грижа и за експерти от ОЗД и Комисията по приемна грижа.
1.11. Участва при провеждане на екипни срещи.
1.12. Спазва професионалната етика и не допуска разпространяване на лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
1.13. Познава и спазва етичните норми за социална работа с деца и семейства.
1.14. Отчита своята работа пред началника на ОЕПГ, съгласно проектните изисквания, в т.ч. участва в изготвянето на информации, статистически данни и документи за текущия мониторинг на индикаторите и дейностите, както и за междинно/окончателно искане за плащане.
2. Основни функции на длъжността “Началник екип”:
2.1.Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето, свързана със социалната услуга „Приемна грижа”.
2.2. Отговаря за изпълнението на указания, свързани с пряката работа на ОЕПГ по конкретни случаи, дадени от Ръководителя на проекта.
2.3. Организира, координира и осъществява контрол на всички дейности, свързани с предоставяне на социалната услуга „Приемна грижа” на територията на областта, а именно:
2.4. Контролира дейността на социалните работници от ОЕПГ, свързана с ежемесечното проследяване на развитието на децата, настанени в приемни семейства и удовлетворяването на техните специални/специфични потребности.
2.5. Проследява провеждането на индивидуални, семейни и групови консултации на приемните семейства, в зависимост от техните потребности, от страна на социалните работници от ОЕПГ.
2.6. Работи в тясно сътрудничество с отделите „Закрила на детето” към Дирекциите „Социално подпомагане”.
2.7. Поддържа връзка с други организации и институции, с цел разрешаване на проблемите, свързани с потребностите на приемните семейства и децата настанени в приемни семейства.
2.8. Съблюдава изпълнението в срок на всички заложени дейности, съобразно план- графика на дейностите на Проекта.
2.8. Контролира за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря ОЕПГ, съгласно действащото законодателство.
2.9. Участва в планирането и организирането на обучения и супервизии за ОЕПГ и експерти от ОЗД и РДСП.
2.10. Участва в организираните обучения и супервизии за ОЕПГ и за експерти от ОЗД и РДСП. Инициира и участва при провеждане на екипни срещи.
2.11. Мониторира работата на областния екип по приемна грижа и контролира спазването на методиките и процедурите за работа.
2.12. Спазва професионалната етика и не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
2.13. Познава и спазва етичните норми за социална работа с деца и семейства.
2.14. Отчита своята и работата на социалните работници от ОЕПГ, съгласно проектните изисквания, в т.ч. предоставя на областния екип за управление на проекта (ОЕУП): информация, статистически данни и документи за текущия мониторинг на индикаторите и дейностите, както и за междинно/окончателно искане за плащане.
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:
ІV. Необходими документи за участие в конкурса:
V. Място и срок за подаване на документите
Документите на кандидатите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в деловодството на Община Силистра, за Конкурс за длъжността „Социален работник“ и/или „Началник екип“ по Проект BG05M9OP001-2.003-0001-C01 „Приеми ме 2015“ в срок до 17:00 часа на 14 октомври 2016 г. включително.
Допълнителна информация във връзка с конкурса и образци могат да бъдат получени на телефон 086/816 236 и 086/816 301, на сайта на Община Силистра www.silistra.bg и в стаи 204 и 301 на Общинска администрация.